سرخطی بورس ایران

خرید و فروش سهام بورس ایران با بهترین جایگاه در صف های معامله

سرخطی بورس ایران

خرید و فروش سهام بورس ایران با بهترین جایگاه در صف های معامله

خرید عرضه اولیه ها در روز پس از عرضه و در صفهای سنگین . فروش سهم هایی که در صف فروش قفل شده اند با امکانات و سرورهای فوی در برج میلا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بنابراین اگر بخواهیم گام های گفته شده در مورد سرخطی زدن در بورس را به صورت خلاصه بیان کنیم می توانیم این گونه بگوییم که:

۱- اینترنت پر سرعت تهیه کنید و اگر امکان تهیه سرور مجازی را دارید آن را از قبل راه اندازی کنید.
۲- سراغ کارگزاری خلوت اما مطمئن بروید. برخی از کارگزاری ها با وجود این که خلوت هستند اما در ارائه خدمات بسیار ضعیف عمل می کنند.
۳- از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در صفحه کارگزاری آماده باشید.
۴- چند پیش نویس از سفارش خودتان آماده کنید. سعی کنید این پیش نویس ها به نوعی تنظیم شود که با یک دیگر برابر نباشند و به صورت نامتقارن پخش شده باشد.
۵- راس ثانیه ۵۸ اقدام به ارسال همه پیش نویس ها کنید. در نظر داشته باشید که در تمامی کارگزاری ها امکان ارسال همه پیش نویس ها به صورت همزمان وجود دارد.
۶- منتظر باشید!

همانطور که گفتیم شما می توانید با استفاده از خدمات برخی از کارگزاری ها از آن ها بخواهید که آن ها به جای شما سرخطی زدن در بورس را انجام دهند. در این حالت احتمال موفقیت چند ده برابر می شود. به هر حال سرعت آن ها بالاتر است و البته دسترسی کامل تری به هسته معاملاتی دارند و می توانند سفارشات را سریع تر از هر کس دیگری ثبت کنند.

با توجه به این نکته گفته شده می توان به این نتیجه رسید که هر چقدر هم شما سریع تر باشید نمی توانید کارگزاری های مختلفی مانند مفید را پشت سر بگذارید. پس عملا به نظر نمی رسد این کار چندان عملی باشد!

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • میثم امیرکبیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی